donderdag 8 maart 2007

Hier gaan we dan!

Ik heb lang getwijfeld of ik deze blog in het Nederlands of in het Engels zou gaan schrijven. Zoals je kan merken, heb ik voor Nederlands gekozen. Vooral omdat ik mijn moedertaal niet uit het oog wil verliezen, maar ook omdat ik verwacht dat de meeste lezers uit Belgie of Nederland zijn. :)

Ik begin deze blog als een "vervolg" op de Grenzeloze Liefde blog die ik had op http://www.verenigdestaten.info/usablogs/grenzeloze-liefde/
De reden waarom ik verhuisd ben naar Blogspot is vooral omdat ik wat meer "artistieke vrijheid" wil qua lay-out etc en om de eindeloze stroom van spam comments te ontwijken.
Anyway - nieuwe lezers kunnen op de oude blog lezen hoe het allemaal begon voor mij. :)

Genoeg inleiding! Tijd om een volgende post te beginnen met een reusachtige update! :)

Geen opmerkingen: