zaterdag 24 maart 2007

Het huwelijk! En meer!

Eerst en vooral - ik ben geslaagd voor mijn CNA examen! Jeeej! En nog wel met 97% - *glunder*! :D

En dan nu... Vorige week donderdag arriveerden Rutger & Tom hier voor het huwelijk. We hebben een geweldige tijd gehad, het was ontzettend fijn hen terug te zien. En het was ook heel fijn om hen te tonen hoe het hier nu eigenlijk zit. :)

Vrijdag hadden we onze Rehearsel, even de ceremonie overlopen en ervoor zorgen dat iedereen weet wat er ging gebeuren de volgende dag.



Zaterdag was het dan zo ver. Mijn broer, Tom, de bruidsmeisjes en ik vertrokken naar de locatie (Pointe Southmountain Resort) rond half 10. De eigenlijke ceremonie begon pas om 5u in de namiddag maar op die manier hadden we tijd genoeg voor make-up, kapseltjes, foto's en een lekker glaasje wijn! :D





Om 5u was het dan zo ver. Mijn broer "walked me down the isle" en we hadden een geweldige, superkorte ceremonie. Het was ontzettend romantisch aangezien we alles zelf hadden samengeknutseld. Als introliedje "The Secret Wedding" uit Braveheart, een mooi niet-religieus gedicht waar Justin en ik van houden (Love, door R. G. Ingersoll, zie hieronder!) en als outro kozen we voor 'Love' uit Disney's Robin Hood.




"Love is the only bow on Life's dark cloud. It is the morning and the evening star. It shines upon the babe, and sheds its radiance on the quiet tomb. It is the mother of art, inspirer of poet, patriot and philosopher. It is the air and light of every heart — builder of every home, kindler of every fire on every hearth. It was the first to dream of immortality. It fills the world with melody — for music is the voice of love. Love is the magician, the enchanter, that changes worthless things to Joy, and makes royal kings and queens of common clay. It is the perfume of that wondrous flower, the heart, and without that sacred passion, that divine swoon, we are less than beasts; but with it, earth is heaven, and we are gods. "




Na de ceremonie was het natuurlijk fototijd en daarna konden we eindelijk nog even deelnemen aan ons cocktailuurtje! Voor het diner hadden we gekozen voor een buffet - het was heerlijk! Hierna is alles een beetje traditioneel verlopen, de eerste dans, de toast, het snijden van de taart, het weggooien van het boeket en de "garter", etc. :)




De volgende dag hebben we doorgebracht in het waterpark op het domein. We hebben ontzettend veel plezier gehad daar!






Maandag hebben we de botanische tuin bezocht in Phoenix en zijn we voorbij het Indianen Reservaat gereden (mijn broer was een grote fan! - vooral dan omdat de sigaretten daar een pak goedkoper waren ;)).


Zoals elke dindsdagavond speelde mijn echtgenoot ook die dinsdag zijn basketballwedstrijd (een team van collega's) en daar gingen we dan ook met z'n allen naartoe.



Een echte Western style saloon!

Na de wedstrijd zijn we vertrokken naar Prescott om daar woensdag door te brengen.





Opgepast! Giftige slangen en insecten! Geweldige vakantiefoto's :)


Donderdag hebben we het lekker rustig aan gedaan, beetje shoppen en lekker eten enzo. :)



Romantisch kiekje op het Sunset View Point!


Vrijdag was weeral een kalme dag - uitgezonderd van het feit dat Tom & ik onze nieuwe bureau hebben in elkaar geknutseld! Het ziet er schitterend uit! (Foto's volgen gauw!)


Kid Chilleen's Bad Ass Barbecue!




Helaas was vrijdag hun laatste vakantiedag hier en vertrok hun vlucht terug naar Belgie die avond om half 8.


Later die avond zijn we uit gaan eten met de schoonouders, naar een Belgisch restaurantje (Trente cinq - 35) hier in Phoenix. Het was erg Frans-Belgisch, maar hoe dan ook, heel gezellig!




Hehe, ik geloof dat dat alles zo'n beetje is. De "echte" foto's (van de fotograaf) volgen wel nog!

7 opmerkingen:

Satin13 zei

Hartelijk gefeliciteerd, naamgenootje. Dat je alle geluk in je leven mag vinden met je nieuwe echtgenoot. Maak er maar iets moois van!
Groetjes,
Sarah

marijke zei

Proficiat! Veel geluk in het "gehuwde" leven...

Elsie zei

Nogmaals proficiat Sarah!! Ook ik wens jullie het allerbeste toe in jullie huwelijk! ENJOY!!

Becs zei

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!

Unknown zei

Proficiat!!

www.veerle.us/veerle (mijn profile verschijnt niet)

kastelke zei

Een heel dikke proficiat, Sarah! (en natuurlijk ook Justin)
Ik wens jullie samen nog een ontzettend gelukkig leven toe!

Stilte zei

Dag meid,

misschien wat onverwachts en een beeeeetje te laat maar daarom niet minder gemeend: PROFICIAT!!

Veel liefs vanuit het Belgische!!
Dikke zoen,
Karolien