donderdag 21 februari 2008

Geen Chemie meer!

Whoopie! Vorige week mijn examen Chemie afgelegd en geslaagd met 87%! Het lab gedeelte ging iets beter en leverde een 93% op. Ineens heb ik zo veel vrije tijd, het voelt bijna een beetje vreemd!

De nieuwe job verloopt goed. Gisteren en eergisteren had ik mijn eerste twee dagen orientatie op de unit. De monitor tech positie is een pak zwaarder dan mijn vorige job. In plaats van 20 monitors zijn er nu 48. 12 daarvan zijn medische patienten die op verschillende units zitten. Best wel verwarrend. Aangezien deze positie mij maar af en toe een shift zal opleveren ga ik ook omtrainen naar CNA (Certified Nursing Assistant - verzorgster) en zo ook nog enkele shifts oppikken.

Onze trip naar de Renaissance Fair wordt een weekje uitgesteld en dit weekend gaan we naar een tentoonstelling: Masterpiece Replayed.

Dat is het zo'n beetje! Tot de volgende!

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Dat zijn goede uitslagen! Knap hoor. Dat zijn zware vakken allemaal.

Sarah zei

Bedankt, Annemiek! :)

Unknown zei

Ook een dikke proficiat met je punten ^^
Supersarah!