woensdag 5 december 2007

Een jaar getrouwd!

Vandaag, een jaar geleden, zijn Justin en ik officieel getrouwd. Ik kan amper geloven dat het al een jaar geleden is!! Het is ook al 13 maanden geleden sinds ik officieel naar de VS verhuisd ben! Wauw! Het lijkt alsof het gisteren was, terwijl tezelfdertijd ondertussen zoveel gebeurd is (werk, school, etc) dat het langer geleden lijkt. :)

Ik wou jullie ook even laten weten dat ik dit jaar gedurende de kerstperiode een Christmas Special ga online brengen. Er zijn hier zo ontzettend veel huizen met prachtige verlichting deze tijd van het jaar, daar moet ik toch zeker enkele foto's van meegeven! Daar ga ik deze week en de komende week aan werken. Tot gauw!!

4 opmerkingen:

Elsie zei

Proficiat met jullie eerste huwelijksverjaardag! Dat er nog vele mogen volgen en natuurlijk kijk ik uit naar je X-mas special :-)
Die Amerikanen kunnen er wat van, van versieren...
Elsie xxx

kastelke zei

Goh, is er al weer een jaar om? Wat gaat de tijd toch snel...
Dikke proficiat met jullie 1-harige huwelijk. Op naar de 99 volgende!!! ;-)

Annemiek zei

Proficiat met jullie 1 jarig huwelijk!!

Unknown zei

Proficiat!