dinsdag 13 november 2007

Auw!!

Deze middag moest ik naar de tandarts... Ongeveer 4 weken had ik een stukje van mijn tand afgebroken en helaas was het slecht nieuws. Toen kreeg ik te horen dat ik een kroon zou moeten laten plaatsen omdat ik al een grote vulling heb in die tand. Ik was erg van streek op dat moment omdat ik nooit zoiets serieus had verwacht.




Hoe dan ook, ik maakte een afspraak bij de tandarts van mijn schoonouders (had ik toch wat meer vertrouwen in dan in die dubieuze praktijk...). Het was veruit de beste tandartservaring die ik ooit heb gehad. De verdoving was echt voor de eerste keer echt perfect, ik heb van de hele procedure niets gevoeld... Totdat de tandarts-assistente mijn tijdelijke kroon aan het passen en aanpassen was! Mijn hemeltje! Die koude lucht deed me toch wel opspringen!! Nu is mijn verdoving net uitgewerkt en wel, het voelt niet al te prettig!! Lang leve Ibuprofen! Haha! Al bij al was het een goede ervaring en ben ik erg blij dat het achter de rug is!!

Binnen drie weken mag ik mijn "echte" porseleinen kroon gaan halen!

PS Bedankt voor de fijne comments allemaal!! 't Is fijn te weten dat dit ding eigenlijk nog echt gelezen wordt!!

Tot gauw!!

3 opmerkingen:

Elsie zei

Elke dag kom ik langs om te zien of je iets nieuws hebt geschreven...Dus blijven doordoen he :-))

Els xxxx

Annemiek zei

Yak, tandarts! Ik moet in december ook nog eens terug. Niet een van mijn favoriete bezigheden. Sterkte met je kroon.

Unknown zei

Zal ook eens iets achterlaten ^^
Tandarst is nooit leuk, en zeker niet als het een "vreemde" is.
Veel succes ermee^^
Je moet maar denken: Een echt prinses heeft ook een kroon he ;)