donderdag 16 augustus 2007

School & Ballet!

Vandaag heb ik mijn examen voor Medische Terminologie succesvol afgelegd, mijn eindscore van 98% - een goeie A! De laatste week van augustus leg ik mijn examen voor Biologie156 af. Benieuwd hoe dat zal lopen!

Ondertussen ben ik ook met een balletklas begonnen. Dit is een van die dingen die ik als kind altijd heb willen doen, maar ik had nooit het zelfvertrouwen om te beginnen. Ik ben een beetje aan het rondzoeken naar de juiste klasgroep en locatie hier in de buurt. Vanavond probeer ik een dansstudio die qua locatie ideaal is, amper 5 minuten van ons huis. Hopelijk is het iets minder advanced dan de klas die ik afgelopen zaterdag heb geprobeerd! Beginners noemen ze dat! Iedereen had al zeker een jaar van ballet training achter de rug! :)

Voor de rest is er hier niet veel nieuws... Nog steeds hete temperaturen rond de 40 graden celcius. En nog steeds werken en studeren. :) Ik laat het jullie weten als er iets interessants gebeurt!

Tot gauw!

1 opmerking:

Elsie zei

Proficiat met je resultaat en nog veel succes verder!!